Lilának indult, aztán kék lett, végül visszatér az HBO hőskorát idéző fekete-fehérhez a Max

Logót és színvilágot váltott a Max, a felület korábban kék arculata monokróm lett, ami már az HBO arculatát idézi. A változás a szolgáltatás felületén és közösségi médiás fiókjain is látható, illetve a streamingplatform saját gyártású, Max Original sorozatainak (például a The Pitt vagy a Hacks) epizódjai előtt is az új arculathoz passzoló animáció fut.

A Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery hivatalosan nem indokolta a változást, de a Variety szerint a cél az lehet, hogy ezzel a fogyasztókban is összekössék az HBO és a Max márkákat. Ez azért elég furcsa döntés, mert a Max korábban még HBO Max néven futott, majd a márkanévből 2023-ban elhagyták az HBO-t, azzal az indokkal, hogy az HBO az emberek szemében valamilyen prémium, fizetős, drága dolgot jelent, ehhez képest az új streamingfelület már a család minden tagjának kínál tartalmat.

Ez nem az első jelentős arculatváltás a streamingfelület utóbbi éveiben. Az eredeti HBO Max még 2020-ban debütált lila színpalettával, aztán amikor a Discovery és az HBO anyacége, a Warner egyesült 2022-ben, a lila helyett jött a kék arculat a sima Max márkanévvel.

A legújabb váltást a Bloomberg már februárban megszellőztette, akkor azt írták, hogy az arculatváltást a cég új marketingfőnöke, a Netflixtől igazolt Shauna Shepley felügyeli.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!