Senki nem fog kuporogni a BYD Atto 2-ben
A kínai márka eddigi legolcsóbb elektromos szabadidő-autója Magyarországon is kapható, az árát a versenytársaké alá lőtték be. A minősége meglepően jó, de mindenképpen kompromisszumot köt, aki ezt a...
Nagyon erős, nagyon gyors, de a szlalomot nem szereti a Tesla Cybertruck
A gyalogosokat és kerékpárosokat halálos veszéllyel fenyegető Tesla határait egy tesztpályán kerestük és elég könnyen meg is találtuk. Európai forgalomra ebben a formában alkalmatlan.
Van még értelme kézi váltós autót venni, ha a kínálat zöme automatákból áll?
Egy Mazda és egy Volkswagen családi szabadidő-autó próbájával keressük a választ. A régóta piacon lévő, szívó benzinmotoros CX-5-öt a harmadik generációs, turbós Tiguannal hasonlítottuk össze, hogy...
Léteznek még takarékos és erős kisautók – de vajon elég olcsók?
Kipróbáltuk a Hyundai i20-at, az Opel Corsát és a Toyota Yarist, amelyek hibrid hajtással takarékoskodnak a benzinnel, de többféle kompromisszummal is számolnia kell annak, aki ezek közül választ.
Magyar származású mérnök jegyzi a legfontosabb autós biztonsági megoldást, ami nélkül a légzsák se...
A gyűrődő zóna kitalálójának az autótörténelemben játszott szerepe Enzo Ferrariéhoz, Carl Benzéhez és Robert Boschéhoz mérhető, mégis kevesen kapják fel a fejüket, amikor meghallják Barényi Béla...
Volkswagen Golf TDI 313 ezer kilométerrel: a korábbi gazdájának spórolt, tőled milliókat vehet el
Az egyik leggyakoribb VW-féle 1,6 literes turbódízel motort nemcsak a hatodik generációs Golfba szerelték, hanem a korabeli Audikba, Seatokba és Škodákba is, ezért a TDI-s tapasztalatok rengeteg...
Mi köze van az új Ford Caprinak a legendás elődjéhez? Semmi, és ez nem baj
A Fiesta gyártásának egykori helyszínén, Köln mellett ma villanyautókat szerel össze a Ford, ráadásul a Volkswagennel közös műszaki alapokon. De milyen vezetni a legújabb modellt? Kipróbáltuk.
Kipróbáltuk a legújabb BYD-t, amit Magyarországon gyárthatnak
Tengeri állatokról elnevezett modellcsaládjának legújabb tagjával, a kifejezetten igényes kialakítású, kényelmes családi utazóautónak ígérkező Sealion 7-tel a Škoda Enyaq Coupé, a VW ID.5 és a Tesla...
Használtan 4 millió forinttól elérhető, de vajon kockázatos-e Európa egyik legnépszerűbb autója?
A Renault Clio ötödik generációja olyan népszerű, hogy a hátán viszi a francia márkát: Európában ez volt 2024 második legkeresettebb új autója. A használtautó-piacon is egyre több az eladó példány,...
Mindenkit meglepett az Év Autója választás végeredménye: egymás után kétszer is megnyerte a díjat...
A praktikum, a beépített technológia, a méltányos ár, a megfelelő helykínálat, a teljesítmény és a felszereltség még kevés volt az európai díj elnyeréséhez. A győzelemhez egy extra stíluselem is...
Kövess minket Facebookon is!