Autóteszt
Mire valók a kis méretű SUV-k, ha terepjárásra nem?
A Ford, a Kia és az Opel népszerű típusaiban minden felbukkan, amit manapság szeretni vagy utálni lehet az új autókban: háromhengeres turbómotorral készültek, elöl kényelmesen lehet velük utazni, de...
Jobb választás az olcsó, családi Dacia, mint a furgonszerű Ford és az egyterű Volkswagen?
Három praktikus, benzines családi autót hasonlítottunk össze, amelyeknek nemcsak az árukban van jelentős különbség, de a praktikumukban és a vezethetőségükben is.
Három-, négy- vagy hathengeres motorral a legjobbak a Toyota felnőttjátékai?
Tesztpályán próbáltuk ki a japánok sportos modelljeit, hogy lássuk, mennyire másként viselkedik a kis összkerékhajtású Yaris, mint a BMW-szívű Supra, vagy éppen bokszermotoros GR86.
Az Audié, a BMW-é vagy a Mercedesé a legjobb elektromos hajtású kompakt SUV?
Intelligens töltéstervezéssel, egy vagy akár két villanymotorral és egy sor ellentmondásos elektronikai megoldással verseng az Audi, a Mercedes és a BMW közepes méretű elektromos hobbiterepjárója....
Poszterautók padlógázon: ilyen vezetni a Ferrari F40-et és a Porsche 959-et
A nyolcvanas évek legkülönlegesebb német és olasz sportautói ma kizárólag magángyűjteményekben és múzeumokban láthatók. Értékük folyamatosan emelkedik, pedig az igazi kaland akkor kezdődik, amikor...
A benzines, a dízel, a hibrid vagy a villanyautó jobb választás?
Egy francia, egy német, egy japán, egy dél-koreai és egy kínai kombit hasonlítottunk össze: bár a kiválasztott Kia, MG5, Peugeot, Škoda és Toyota méretei hasonlóak, minőségben, menet közben és...
Kinek kell tartania a kínai villanyautótól? Biztosan nem annak, aki vezeti
A kínaiautó-forradalom biztos jele az MG4, amely az egyik legolcsóbb új elektromos hajtású típus a magyar piacon is. Itt-ott látszik rajta, hogy hol spóroltak a gyártásánál, a huzatok varrása...
Beültünk a Lexus gepárdjába, ami az új szuperkormányával egy drága, de pofás matchbox
Kipróbáltuk a Lexus első, teljesen elektromos autóját, és egy sor meglepetés ért: a Lexus RZ teljesítménye jó, a gyorsulása szélsebes, de a 160 km/órás végsebesség és az amúgy is kicsi, a...
Erős, nagyon keveset fogyaszt, de olcsóbb és észszerűbb, mint egy villanyautó
A Toyota Corolla vezetését és furcsa karakterét szokni kell, pedig a hibrid hajtás egyszerre ígéri a dízelek takarékosságát, a benzinesek erejét és észszerű megoldást addig, amíg valóban...
Kipróbáltuk a kínai tömegautót, amitől joggal tart a Suzuki
Hónapokat, vagy akár egy évet is kell várni manapság egy új autóra, de az Európába özönlő kínai gyártóknak nemcsak a súlyos autóipari elakadás kedvez, hanem az is, hogy már tudnak olcsón, de...